Rüyada Asker Olduğunu Görmek

Rüyada asker olduğunu görmek; güce, kudrete ancak yalnız kalmaya işarettir. Bir kimse bu rüyayı görürse yakın zamanda zor bir durumla karşılaşacak demektir.

Asker Olduğunu Görmek

“Rüyada Asker Olduğunu Görmek” üzerine 18 yorum

1. Ben askerken karsta karlı bir yeri açmaya çalışıyorduk. Komutanımız bizi iple çekiyordu. Orda kardeşim yanımdaydı ve rakamlar vardı, yuvarlak içine alınmış 120-119 çektikten sonra imam hoca ve biz insanlara orayı aşması için yardım ettik ve bazıları şehit oldu. Bunu yorumlar mısınız?

2. Rüyamda asker olduğumu gördüm ve teröristlerle çatışıyordum, yanımda silah arkadaşlarım falan.

3. Rüyamda asker oluyorum ama ygs sınavına girmem gerekiyor. 3 tane tanıdığım kişi var onlar gidiyor. Sınav için konuşmaya izin vermiyor, herkes kapıda ağlıyor. Ben gidiyorum, bana izin veriyor. “Biz götüreceğiz sınava ama burada kalacaksın” diyor.

4. Rüyamda askeri kamuflaj giyiyorum sayısını hatırlamıyorum askeri araçla bir uçurum kenarında ilerlerken sağ kapı açılıp birisi itiliyor düşüyor, düşen kişinin yüzünü göremiyor ve öylece uyanıyorum. Yorumlarsanız sevinirim saygılarımla.

5. Askerliğim biteli 5 ay kadar oldu. Askerliğimi Doğu Anadolu’da yaptım. Geldiğimden beri askerlik hakkında rüya görmezdim ama son 1 haftadır sürekli askerlik ve sürekli bir çatışma içinde görüyorum göreve gönderiliyorum. Artık bir anlam veremez oldum hayır geri çağıracaklarsa giderim hiç tereddüt etmem ama böyle de olmuyor ki.

6. Rüyamda askerim ve bir gemiyle kurumuş bir denizin üzerinde gidiyoruz. Ama deniz sanki sürülmüş bir tarla gibiydi bir tarafı da suyla kaplıydı. Karşı tarafta da engin dağlar vardı. Sonra o gemiden sağ selamet inip karla kaplı tünellere giriyor. Herkes koşuyor. Ben bir ara sendeliyorum ama kalkıp tekrar koşmaya başlıyorum. Arkadaşlarım benden hızlı koşuyorlar.

7. Rüyamda akşam karanlığıydı hava yağmurlu gibi görünüyordu tanımadığım biri ile bir dağın tepesine helikopterle iniş yapıyorduk fakat daha sonra komutan olduğunu öğrendim sırtımda ağır makinalı silah vardı sonrada bizim dükkanda olduğumu gördüm. Rahmetli babam sorular soruyordu o sırada uyandım.

8. Rüyamda asker oluyorum önce bir grup kişiyiz bir yere gidiyoruz sonra birden üniforma giyip elimizde silahla başka bir yere gidiyoruz ve karşımıza bir grup yine asker çıkıyor ama onların komutanları var bizim yok onların arkasına takılıyoruz ve öndeki grupta abim şarkı açıyor ve herkes onu tekrar ediyor bizde katılıyoruz tekrar ediyoruz hatta diyorum ki en sevdiğim şarkı yola beri hafif hızlı adımlarla gidiyoruz ve sağ tarafımda yolun sağ tarafında gerçek hayatta sevdiğim kızı görüyorum ona bakarak geçiyorum rüyam bu kadar. Sonra uyandığımda ondan mesaj gelmiş 3 tane çevrimiçi cevap ver gibisinden ve ben daha 17 yaşındayım.

9. Bende rüyamda askerdim, köyde eski evimizin bahçesindeydik. Sınıf arkadaşımın biri de ordaydı, başka arkadaşlarım var olabilir ama hatırlamıyorum. Çünkü o ne geziyo burda falan derken aklımda kalmış neyse işte ilk çatışma oldu ama bana silah mı vermediler ya da ateş etmeme izin vermediler. Sonra ikinci çatışma olacaktı, bizim evde iki katlıydı hemen eve çıktım. Annemde vardı, anneme çabuk silahımı ver dedim. Önce tabancalı silah verdi, normal olan silahlardan sonra dama çıktım annemde yanımdaydı bir baktım elimde dürbünlü silah var. Valla rüyamda o kadar mutluyum ki hayatta hiç o kadar mutlu olmamıştım. Sonra zaten bunun planını ilk çatışmada kurmuştum. Tam mevzi aldım teröriste sıkacaktım ki annem okul var diye gelip uyandırdı.

10. Selamın Aleykum. Askere gidecekken otogardan ağlayarak geri döndüm. Bu rüyayı açıklayabilir misiniz?

11. Üç gündür rüyamda asker olup çatıştığımı görüyorum ama her seferinde kursun sıkamıyorum.

1. İlknur merhaba, Şu anda elinde meşgul olduğun derdin tasan, ya da hedefine ulaşmak için önünde duran engel ne ise o konuda kendini güçlendirmen gerekecek, bu ya ilmini artırmakla, ya zaaflarına sebep olan isteklerinden kurtulmakla olacaktır. Güne gün doğmadan başlamak sana iyi gelecektir. Hayır olsun inşallah. Sevgiler.

2. İlknur merhaba, Şu anda elinde meşgul olduğun derdin tasan, ya da hedefine ulaşmak için önünde duran engel ne ise o konuda kendini güçlendirmen gerekecek, bu ya ilmini artırmakla, ya zaaflarına sebep olan isteklerinden kurtulmakla olacaktır. Güne gün doğmadan başlamak sana iyi gelecektir. Hayır olsun inşallah. Sevgiler.

12. Askerdeyim manga olarak dağın tepesinde askerlik yapıyoruz. Sonra dağa helikopterler ile baskına geliyorlar. İlk helikopteri savuruyoruz. Tabi mangada kayıplar var dağın altındaki birliğimizden 2. helikopter geldiğinde ben aşağı inip destek çağırmaya gidiyorum. Yolda dağdan inerken düşman tim geliyor onları da orda savuşturuyoruz.

13. Rüyamda askerdim ve komutanım beni bacaklarımdan vuruyordu. Ben de vatani görev diye sesimi çıkartmıyordum, acıdan ağlıyordum.

14. Rüyamda bana askeri tebligat geldi ve askere çağırıyorlar. Dış acaba ne anlama geldiğini öğrenebilir miyim. Lütfen şimdiden çok teşekkür ederim.